Skip to main content

Reparatie en onderhoud

Schade of storing melden

Ik wil een schade of storing melden

Service- en reparatieverzoeken, meldingen met betrekking tot dagelijks onderhoud en schade ten gevolge van een onvoorzien voorval, kun je hier melden.

Om je snel en goed te kunnen helpen is het belangrijk dat je de gegevens over je melding zo compleet mogelijk invult. Is er sprake van een acute technische calamiteit, dan kun je gebruikmaken van het noodnummer 073-5554650.

Goed om te weten:

  • Blijkt dat er sprake is van vernieling of verkeerd gebruik? Dan moet je zelf de kosten voor reparatie betalen.
  • Repareren wij een voorziening die jij (of een vorige huurder) zelf in je huis heeft aangebracht? Ook dan moet je zelf de kosten voor reparatie betalen.
  • Is er sprake van schade, lees dan in de volgende vraag (“ik heb schade aan mijn woning”) wie voor welke schade verantwoordelijk is.
  • Ben je je sleutel kwijt of heb je jezelf buitengesloten? Heel vervelend! Dit valt echter onder je eigen verantwoording en hiervoor zul je dus zelf en op eigen kosten een slotenmaker moeten benaderen.

Voorkom reparaties aan je woning en hieronder meer over tips over het onderhouden van je woning. Voor diverse veel gestelde vragen met betrekking tot het gebruik en onderhoud van je woning hebben we instructiefilmpjes gemaakt.

Bekijk hier de instructievideo’s

Servicemelding indienen